Prowadzenie szkoleń daje przewagę na rynku

Jak podnosić wartość usług i produktów poprzez szkolenia dla klientów?

Dla kogo?

Na te warsztaty zapraszamy pracowników firm, osób prowadzących samodzielną działalność oraz freelancerów, chcących podnieść wartość swoich usług i produktów, poprzez szkolenia dla obecnych oraz przyszłych klientów.

Po co?

Prowadzenie szkoleń jest doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Dzięki nim przedsiębiorstwo:

  • W łatwy sposób przyciąga uwagę potencjalnych klientów,
  • Buduje swoją markę i autorytet wśród potencjalnych nabywców,
  • Buduje bazę potencjalnych nabywców,
  • Wyróżnia się na tle konkurencji.

Prowadzenie szkoleń adresowanych do obecnych nabywców jest doskonałym sposobem na:

  • Wzmocnienie relacji z klientem,
  • Podniesienie wartości usług / produktu,
  • Podniesienie rentowności produktu / usług,
  • Budowanie lojalności klienta,
  • Podniesienie wartości finansowej klienta (gdy szkolenie jest dodatkową usługą płatną przez klienta).
  • Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą zorganizować szkolenia dla swoich klientów.
  • Osoby, których zadaniem jest pozyskiwanie klientów oraz budowanie z nimi relacji.
  • Pracowników, których zadaniem jest opracowaniem oferty szkoleń specjalistycznych dla klientów
  • Konsultantów i coachców, którzy chcą wzmocnić i rozszerzyć swoją ofertę poprzez szkolenia.
  • Freelacerów którzy chcą wyróżnić się i wypromować poprzesz prowadzenie szkoleń

W szczególności zapraszamy:

  • Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą zorganizować szkolenia dla swoich klientów.
  • Osoby, których zadaniem jest pozyskiwanie klientów oraz budowanie z nimi relacji.
  • Pracowników, których zadaniem jest opracowaniem oferty szkoleń specjalistycznych dla klientów
  • Konsultantów i coachców, którzy chcą wzmocnić i rozszerzyć swoją ofertę poprzez szkolenia.
  • Freelacerów którzy chcą wyróżnić się i wypromować poprzesz prowadzenie szkoleń
  • Wszystkich tych, w przypadku, których szkolenia pozwolą osiągnąć strategiczną przewagę nad rynkiem.

Kto nie skorzysta?

Aby w pełni skorzystać z naszego szkolenia, niezbędna jest jakaś specjalistyczna wiedza i umiejętności. Posiadanie klientów jest cenne, choć nie jest niezbędne (szkolenia są doskonałym sposobem nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami i zachęcenia ich do pierwszego zakupu).

Warsztaty nie są adresowane do osób i firm, dla których szkolenia są jedyną czy podstawową formą usług (zajęcia dla firm i osób utrzymujących się z prowadzenia szkoleń w przygotowaniu).

Ramowy program

Dlaczego twoja firma powinna prowadzić szkolenia?

  • By zdobyć więcej klientów
  • By podnieść zadowolenie klientów z twoich usług / produktów
  • By pogłębić  relacje z klientami i zbudować ich  lojalność
  • By poprawić komunikację z klientami (i otrzymywać lepszą informację zwrotną)
  • By podnieść wartości twoich usług / produktów
  • By zbudować mocną pozycję rynkową
  • By zbudować pozycję firmy (budowania unikalnej pozycji rynkowej)
  • By osiągnąć dominację nad rynkiem
  • By zarabiać więcej pieniędzy

Dlaczego to Ty powinieneś prowadzić szkolenia?

  • Budowanie autorytetu
  • Budowanie marki
  • Budowanie sieci kontaktów
  • Poszerzanie wiedzy
  • Zarabianie pieniędzy

Jak i w którym momencie włączyć do swojej oferty szkolenia?

  • Szkolenia dla potencjalnych klientów (cele, rodzaje, narzędzia)
  • Szkolenia dla aktualnych klientów
  • Szkolenia dla „złotych” klientów

Czy ktoś będzie chciał wziąć udział w moich szkoleniach?

  • Potrzeby szkoleniowe klientów
  • Potrzeby związane z twoim produktem / usługą
  • Potrzeby dodatkowe
  • Jak nie mając szkolenia w ciągu godziny upewnić się, że zbierzesz grupę ?

Skąd wezmę czas na przygotowanie szkolenia?

  • Jak połączyć pracę z dodatkowym obowiązkiem?
  • Technika konstruowania szkoleń „w biegu”
  • Kaizen podczas przygotowywanie szkoleń
  • Zasada stopniowego poszerzania oferty
  • Angażowanie klientów w pracę nad szkoleniem

Ile moje szkolenie ma kosztować?

  • Modele finansowe szkoleń
  • Kiedy i po co robić bezpłatne szkolenia dla klientów?
  • Kiedy robić płatne szkolenia dla klientów?
  • Jak testować i ustalać ceny szkoleń?
  • Lejek usług – szkolenia bezpłatne i płatne
  • Jak powiązać szkolenia z cenami zasadniczych usług i produktów?

Czy ludzie będą chcieli się ode mnie uczyć?

  • Jak zbudować autorytet?
  • Jak przedstawiać swoje doświadczenie?
  • Unikanie pułapek –jak nie wpaść w pułapkę stania się guru.
  • Jak unikać negatywnej recepcji?
  • Jak skorzystać z autorytetu innych (także konkurencji)?

Czy dam radę przygotować dobry, ciekawy i spójny program?

  • Ale o czym ma być moje szkolenie? Jak dobrać treść szkolenia?
  • Techniki zbierania i selekcji treści
  • Ustalanie celów szkoleniowych
  • Grupowanie treści i tworzenie modułów
  • Testowanie programu
  • Pozyskiwanie dodatkowych treści

Czy poradzę sobie z przygotowaniem ćwiczeń?

  • Dlaczego prezentacje są receptą na porażkę każdego szkolenia?
  • Jak dobrać ćwiczenia angażujące uczestnika?
  • Dobór technik do celów
  • Opracowywanie ćwiczeń
  • Planowanie przebiegu

Jaką wybrać formę szkolenia?

  • Szkolenia indywidualne, w małej czy w wielkiej grupie?
  • Czas trwania szkolenia: godzina, dzień czy tydzień?
  • W sieci czy poza nią (szkolenia online czy off-line)?
  • Jak przygotować  szkolenie on-lina?
  • Jak przygotować szkolenia off-line?
  • Jak przygotować szkolenia hybrydowe?

Czy nie zje mnie trema?

  • Lęki szkoleniowe
  • Jak nie dać się stresowi?
  • Profilaktyka i radzenie sobie z tremą

A jeżeli trafię na wyjątkowo wrednych uczestników?

  • Rodzaje trudnych sytuacji (i uczestników) podczas szkoleń grupowych
  • Rodzaj trudnych sytuacji podczas szkoleń indywidualnych
  • Profilaktyka trudnych sytuacji
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Czy będę wiedział jak modyfikować i doskonalić szkolenie?

  • Ewaluacja szkoleń – narzędzia i techniki
  • Jak wyciągnąć wnioski i na ich podstawie modyfikować następne wersje szkoleń?
  • Kiedy i jak przerzucić szkolenie na autopilota?
  • Jak, na bazie szkolenia opracować infoprodukty (płatne nagrania, e-booki, serwisy)

 

 

Przedsprzedaż

Jeżeli chcesz otrzymać informację o terminie szkolenia wraz z 25% zniżką na udział w nim, bardzo prosimy o podanie swojego imienia oraz adresu e-mail. Wszystkie dane są poufne i nie zostaną nikomu przekazane. My też nienawidzimy spamu.

Imię:
E-mail: